onsdag 10 februari 2010

Lisa Miskovsky

Efter att ha varit depp liite för länge, så tog jag mig i kragen igår och sa till mig själv att nej, jag kan inte fortsätta såhär! Så mitt i natten så gick jag iväg på en långpromenad, jag gick till minneslunden på kyrkogården och stod där och pratade med mig själv, kom hem en timme senare. Efter det kändes det sjukt mycket bättre faktiskt, nästan som vanligt! Men bara nästan...

Idag hade vi friluftsdag. Jag skulle åka slalom, kul men kallt. Jag åkte några varv i backen, sedan fick jag en mysko impuls. Jag fick för mig att jag absolut ville springa ett varv runt Sidsjön, så det gjorde jag. Det är ungefär 3 km, så nu i efterhand känner man sig såå duktig, härlig känsla!

Idag ramlade en skiva ned i min brevlåda som jag hade beställt här ifrån. Självklart var det Lisa Miskovskys skiva som passande nog heter Lisa Miskovsky! :'D Yaay, så nu har jag helt plötligt en hel ny skiva att knarka!

Nu är äntligen, efter 3 besök på vårdcentralen, hela Certificate of Health ifyllt. Så nu ska det bara skickas iväg till EF! Och i tid är jag också, underbart.

1 kommentar: