torsdag 25 februari 2010

Yay Me!

Skrev inte igår för att internet dampade. Det hände ändå inte så mycket igår, förutom att jag stukade foten vilket i sin tur leder till att jag missar den sjukt viktiga basketmatchen till helgen. Hooraayy... ;___;

Dessutom var det något skumt som landade i min brevlåda. Nämligen någon undersökning från SIFO som de absolut tyckte att jag skulle vara med i. Ett häfte på 44 sidor (!!!!) fullproppad med frågor om allt och inget, allt från vilka tidningar jag läser till mina tankar om pensionssparande. Sjukt random, jag har betat mig igenom halva snart. Yay Me! :D

Apropå "Yay Me!" så måste jag bara få berätta för er stackare (eller lycko-ostar) som inte känner till London Tipton, vem London Tipton är! Och ingenting kan berätta det bättre en denna underbara video som jag garvade till: (Min humor är tragisk, jag vet.)



Såå, nu vet alla vem de ska tänka på när jag skriver "Yay me!"? :D Äsch, whatever.

"London Tipton is really great,
really great, really great.
London Tipton is really great
and deserves the opposite
of hate...
WHICH IS LOVE!" :D:D

Nu ska jag skriva vidare om alla världens religioner och meningen med livet. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar