måndag 1 februari 2010

Imorgon är en annan dag

Då var det februari. Tiden går snabbt när man har roligt~

Hade en dålig dag idag, den blev dålig vid samma sekund som jag fick reda på att vi skulle börja med gymnastik på idrotten. Bara tanken på att jag ska bli tvingad att ens försöka stå på händer kan få mig att gråta. Usch fy och blä! Idrottsläraren säger att han är övertygad om att jag kommer kunna lära mig, men hell no! Jag brukar säga att man inte vet förrän man provat, jag har provat att stå på händer, det var en skräckupplevelse, aldrig igen! Det är få grejer jag känner ett sånt här starkt ogillande mot, men att stå på händer är bara...blä.

Oj så pessimistisk och deppig man kan vara då, inte likt mig! Jag får rycka upp mig och äta lite av det nybakta brödet jag bakat :D Och sätta mig och se lite Demashita! Powerpuff Girls Z samtidigt som jag målar mina naglar~ Sedan ska jag bara vänta att denna depp-dag ska försvinna, för för tillfället känner jag att bara minsta lilla motgång kan få mig att gråta, och jag fattar inte ens varför! Känns bara dumt att böla över ingenting. Sjukt dumt, men vad ska man göra när tårarna börjar rinna, trots att det inte finns någon anledning...

"The sun'll come out, tomorrow
So you gotta hang on 'til tomorrow
Come what may
Tomorrow! Tomorrow! I love ya, tomorrow
You're only a day away"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar