lördag 27 februari 2010

I love you Phillip Morris!

Det blev en bättre dag idag! Som dock kunde varit bättre. Men jag tror inte man mår bra av att vara för kinkig heller ;)

Satte klockan på ringning på morgonen, på en lördag. Uscha. Allt för att Märta absolut ville att vi skulle vara på Sporthallen klockan 10 (!!!). Jaja, jag kom ner, vi simmade, hade jättetrevligt! Helt klart värt att missa sin sovmorgon för att simma lite och få röra på sig lite. Najs!

Chrisse ringde och övertalade mig att slösa pengar på bio, så det var de efterlängtade hörlurarna. De får vänta ett tag till verkar det som... Jaja, jag får skylla mig själv ;) Åt på Biteline också, muuuums!

Vi såg I love you Phillip Morris! En sjuk film. Men den var rolig! Ingen film man måste sett direkt, men den var sevärd och underhållande^^



Hur överlevde jag gårdagens kväll? Jag slog mig ned med papper och penna och ritade en bild jag är väldigt nöjd över! Det gjorde mig gladare. Dessutom grävde jag fram en gammal skiva som jag lyssnade på varje natt medan jag försökte sova när jag var liten, nämligen Lisa Nilsson - Viva. Jag blev värsta nostalgisk, dessutom fastnade jag för en låt som heter Långsamt. Jättemysig låt.

Jag kunde dock inte hitta låten på YouTube, så otur för er utan Spotify! :P

Det var nog bara en vrickning ändå, foten alltså. Även om det gjorde sjukt ont första dagen, så har det nästan gått över helt nu, vilket är ovanligt snabbt för en stukning... Men orka bry sig om ord, jag gjorde illa foten och det är snart bra, whatever om det är en vrickning eller stukning. Duuh. Gick en väldigt efterlängtad promenad idag i ett lagom kallt väder. Underbart.

Låter det inte som om denna dag har varit i stort sett felfri bortsett från att Märta stal min sovmorgon? Vad kunde då varit bättre? Jag har haft väldigt ont i halsen sedan jag vaknade ungefär. Jag hoppas så att det går över, vägrar åka på en förkylning nu! Inte efter alla c-vitamins-tabletter jag proppat i min för att hålla mig frisk. Nej, onödigt att oroa sig i onödan, jag är frisk som en nötkärna! SÅ DET SÅ! Nu ska jag dricka honungsvatten och sedan måla naglarna rosa! :D

Imorgon bär det iväg till Kramfors. Varför alltid alla dessa hålor ute i ingenstans? Uhh.. Jaja, U-14 ska spela match, det ska bli roligt! Himla roligt det är att coacha alltså :D

Ha det bra <3
/Yoshia

4 kommentarer:

  1. kramfors låter iof jävligt mysigt! kramas man mycket där? jag vill oxå simma! aslängesen jag gjorde det.. känns det som iaf ;o

    SvaraRadera
  2. Haha, min kompis bodde i kramfors förut... och det var en riktig håla sa hon! Kallades för pulvercity pga drogerna.. så se upp när du är där!

    SvaraRadera
  3. Tina: Kanske man gör, ingen har dock kramat mig när jag var där :( De flesta jag träffat där är otrevliga, sjukt motsägelsefullt xD

    Wacko: Tack för varningen xD

    SvaraRadera
  4. hahahahah pulvercity :,D

    SvaraRadera