måndag 22 februari 2010

Filmhelg

Har inte skrivit sen i torsdags! Heliga makaroner!

Jag har fått en del gjort i alla fall. I fredags såg jag en urusel Dragons match. Det var inge vidare. De förlorade och spelade halvhjärtat och dåligt.

Innan hade jag vandrat runt på stan, köpte ett par nya skor från Din Sko, lite rutigt tyg som jag ska sy en kjol av samt ett rutigt diadem från glitter. Myaa~ :3

På lördagen köpte jag lite mer tyg till min kommande cosplay som jag kanske avslöjar mer om senare, sedan tog jag bussen till Indal, hem till cosplay-gudinnan Sara/Fai. Hemma hos henne satt jag, Nao/Jessica och hon och sydde massa cosplay, sedan blev det film och så sov vi.

Vi såg Ponyo on the Cliff by the Sea. Jättemysig Ghiblifilm! :D Den borde ni se om ni får chansen.



Igår såg jag en Saints match för första gången på hur länge som helst, tillsammans med Elvira, Gill och Gina. De vann och det var en apbra match! :D Yay~ Sedan drog vi hem till Märta, hade trevligt där och AmAndA kom också. När Märta ville sova så tog jag och Elvira bussen hem till Elvira och jag sov över, myys.

Vi såg också en film, nämligen Trångt i Kistan. En jobbigt pinsamt rolig komedi skulle jag nog beskriva den som. Sjukt random, allting som kunde gå fel gick typ fel i den där filmen.



I fredags såg vi en film på engelskalektionen också, nämligen Shakespeare in Love. En väldigt bra film, mysig :3 Den rekommenderas varmt!



Ha det bra!
/Yoshia

1 kommentar:

  1. Åh, jag har sett alla de där filmerna! :'D Alla har verkligen sin egen charm C: Fast åh, Shakespeare in Love <3 Det var alldeles för länge sedan jag såg den filmen nu! D:

    SvaraRadera