tisdag 23 februari 2010

Myrorna

Jag passade på att ändra bloggens utseende lite, jag ville att Youtube-grejerna skulle få plats. Därför. Är väl halvnöjd, jag får ta itu med det hela en dag då jag orkar. Om typ 10000 år med andra ord. x3

Jag funderar på att vandra ned till myrorna imorgon och skänka lite kläder som blivit för små för mig. Riktigt bra att myrorna finns egentligen. Genom att få bort lite gamla kläder som inte gör någon nytta så kan man ge dem till andra människor som gillar dem och dessutom så går pengarna till välgörenhet!

Alltså, man får mer plats i garderoben, någon kan köpa snygga billiga kläder, och pengar går till något bra! Yay~ :D

Det var över 20 grader kallt idag. Uscha.


Nu är mina hörlurar helt sabbade. Verkligen helt ur funktion. De bor nu i soptunnan. Väldigt tragiskt. Benkeluris har inte kommit in i lager ännu. Så jag vet inte vad jag ska ta mig till! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar