onsdag 3 februari 2010

Happy Lemon Tree

Nästa vecka blir det nationella prov. Det är bland det jobbigaste och tråkigaste som finns, men varför vara negativ? Är inte det sjukt onödigt? Varför inte göra nationella till något kul istället? Så, vi dukar fint på våra bänkar, tar med oss massa gott att äta och har som en liten picknick medan man i lugn och ro gör proven. Nice huh? :D


Varje morgon när jag vaknar så är det radion som går igång och så ligger jag och lyssnar tills klockan blir för mycket eller tills jag har kraft nog att kravla mig upp ur den mysiga sängen. Oftast är det en låt som spelas när jag vaknar, och effekten av det brukar vara att jag går runt och nynnar på låten jag vaknade till resten av dagen sedan. Idag vaknade jag av låten Lemon Tree. Väldigt bra låt, så det var inte mig emot :D Den är mysig liksom~ Vad tycker ni? :3

1 kommentar: