lördag 13 februari 2010

Dead Meat

Hemma. Har ätit tårta, det var kanske lite dumt med tanke på att jag spelar basketmatch imorgon, men gjort är gjort. :P Pappa fyller ju ändå bara år en gång om året, då måste man ju få äta lite tårta ;D Det var Ica som bjöd oss på prinsesstårta, yay! Jag tror att det var något erbjudande för stamkunder som fyller år, hoho :D Den var god.

Såg min första zombie-film idag... Den sög xD Den innehöll zombie-kor, det var sjukt komiskt xD Hoho~ Dead Meat hette den. Men vi började se på en annan zombie-film innan vi såg denna, men den var ännu sämre... Vi såg en kvart av den och vi förstod absolut ingenting, så Dead Meat kanske var bra för att vara zombie-film? Vad vet jag :P Jaja, zombies var inte min grej... Det var ju inte läskigt utan bara äckligt :/ Då föredrar jag skräckfilm av annat slag^^Vad tycker ni om zombies? :D

Jaja här är en länk till trailern på Dead Meat, se inte trailern om ni inte klarar av att se zombies och massa blod! :P

Melodifestivalen är i full gång, så nu ska jag titta på den. Jag tittar varje år i hopp om att det ska dyka upp en bra låt, blir lika besviken varje år. Ändå fortsätter jag att titta. Varför? Ja, har ingen aning faktiskt. I år har jag låtit bli att ens försöka förstå röstningssystemet också. Gaah, dumma SVT! :(

1 kommentar:

  1. Jadu, filmen var ju kanske inte den bästa... Såg ju inte så lång, eftersom jag somnade, haha! ^^

    Men jadu... "De i rullstol är värst!" <3

    SvaraRadera