måndag 8 februari 2010

THAT'S why I can't keep my faith in love

Mindre lycklig dag idag, men av vettiga anledningar denna gång. Inte bara att det var gymnastik på gympan :P. Nej. Idag har jag en vettig anledning att deppa. Jag vet ärligt talat inte om det är bättre eller sämre, men bra är det i alla fall inte. Även om det konstigt nog kan vara mysigt att deppa ibland... Få sitta och tycka synd om sig själv i ett hörn, men detta är inte sådan dag heller.

Mina känslor bryr sig inte om vad jag tycker eller vad hjärnan säger, mina känslor har förklarat krig mot mig, det gör tillvaron sjukt... ofokuserad. Och jobbig. Visst är det konstig att hjärtat alltid ska börja slå ett extra slag när man ser eller tänker på fel person? Kan inte hjärtat fatta att det är helt sjukt omöjligt, säg inte emot för det är omöjligt, det vet varje vettig människa. Hjärnan har förstått, men det hjälper ju såklart inte alls. Det blir ju spännande att se hur Nationella provet går imorgon med allt det här i hjärnan... Önska mig lycka till~

"Help me to understand
why I need you, Oh so bad"



Gissa vilken låt jag har knarkat idag... Joan of Arc <3

1 kommentar:

  1. Vi får göra vårt bästa, och i värsta fall får vi IG tillsammans! <3

    SvaraRadera