tisdag 23 februari 2010

Babbelapor

Gaawd.

U-14 hade träning idag. Lissan är i Arboga och praoar hos sin moster. Kul för henne! Så det var bara jag och Becka idag.

Det kom 13 stycken! OMG! Det är ju massor. :D Vi blev jätteglada, och dessutom så kom en ny i laget, som både jag och Becka tror har talang och kan bli väldigt bra i framtiden om hon bara vill.

Problemet är bara att de aldrig kan sluta prata. De pratar och pratar och pratar... Smått kaosartat måste jag säga. Jag har då aldrig varit så tacksam över att ha min visselpipis så nära till hands. Han (den) behövdes!

Jag har insett att jag måste ha nya hörlurar nu. Jag kan inte vänta på Benkeluris. Så det blir nog samma märke som Benkeluris, fast limegröna istället för benkerosa. Det blir nog awesome ändå. :D

Nu ska ni få lyssna på en underbar låt av en underbar artist, Ayumi Hamasaki - Memorial Address.



Lev väl <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar