tisdag 2 februari 2010

Mirror's Edge

Ååh vad jag är bra, jag har listat ut hur man lägger upp videos från Youtube här! :D Eller ja, listat ut och listat ut, jag tryckte på "hjälp" och klickade mig vidare till tydliga anvisningar... Hehe... Så nu kan ni förvänta er en del videos därifrån i framtiden :D

Idag slutade vi tidigt för att vi gick och tittade på ett Jazzband med skolan som skulle berätta om jazzens historia... Det var väl halvkul. Vi hade matteprov också, inte direkt min favoritsysselsättning det heller...

Jaja, eftersom att vi slutade supertidigt så sprang jag och mina vänner AmAndA, Gill, Elvira och Angelica (Gina är sjuk :<) runt på stan och spenderade våra sista pengar~ Och vad spenderade vi dem på? Jo, på dyra märkesunderkläder. xD Triumph för att vara mer exakt. Men det var rea, så vi gjorde några riktiga kap :D Jag känner mig så mycket finare med fina underkläder, så jag är jättenöjd!

Nå, med mina nyfunna video-kunskaper så lägger jag nu upp en video~ Det är Still Alive från TV-spelet Mirror's Edge, som Lisa Miskovsky sjunger. Det är mitt favorit TV-spel tillsammans med min favoritsångerska, kan det bli bättre? :D Lyssna och njut av denna underbara musik~

Har du spelat Mirror's Edge och vad tyckte du? Har du hört talas om Lisa Miskovsky? :3


Enligt mig får man en sån härlig, underbar frihetskänsla när jag spelar Mirror's Edge, det är så vackert att spela när man bemästrat alla rörelser ordentligt och man bara flyger graciöst över hustaken! :D

2 kommentarer:

  1. Jag blev åksjuk av Mirror's Edge... D:

    SvaraRadera
  2. äääälskar mirrors edge! köpte det i julklapp till min pojkvän, men vi har tyvärr inte hunnit lira så mycket av det. riktigt coolt och realistisk är det iaf! :D

    SvaraRadera