onsdag 28 april 2010

Vårshow!

Sedan i tisdags har skolan varit väldigt slapp. Haha. Kolla bara här:


Skolan borde alltid vara såhär mysig! Med choklad, soffa och gitarr. Kan det bli bättre? Icke! :D

Nå, varför får jag och Elvira den stora äran att sitta och plugga samhällsekonomi tillsammans med Choklad, soffa och gitarr? Jo. För att det är skolans vårshow imorgon. Och som de musikaliska underbarn som jag och Elvira nu råkar vara så måste vi självklart delta! Tack vare att vi är så snälla och ställer upp så har vi spenderat dagarna i en musiksal full med instrument där vi självklart har spenderat mer tid framför pianot än framför böckerna. Underbart.

Jag har alltså fått en trevlig plats i vårshowens husband som pianist. Väldigt trevligt. Skrev om det här förut också. Är sjukt många låtar vi ska spela, men eftersom att jag är så sjukt duktig så går det jättebra... *host*


Den lilla mysiga replokalen jag spenderat veckan i tillsammans med mina kära, begåvade, bandmedlemmar.

Önska mig lycka till imorgon, det kan jag behöva när nerverna slår till!

3 kommentarer:

  1. Ohh Lycka till Hilda!!!! Men det kommer att gå great ;)

    SvaraRadera
  2. Oj, låter tufft men kul!

    Lycka till! ;)

    SvaraRadera
  3. *bockar och niger*
    Du var sjukt bra! :D <3 det var ni allihopa!

    och ja, jag MÅSTE fan jobba med musik :o

    SvaraRadera