torsdag 15 april 2010

Hejdå Saints

Saints åkte ut!!! D: Jag är INTE glad Yoshia. Inte alls glad faktiskt. De skulle vinna hela alltihopa jue! SM-Guld var det! Men nej. Så blev det inte. Skit också :( De som var så bra... Och så nära de var att slå Solna... För er som inte följt Damligan i basket så kan jag berätta att Saints blev igår utslagna av Solna i semifinalen, så nu kommer 08 Stockholm och Solna Vikings möta varandra i final.

Ja, det var det, nu är både Dragons och Saints ute. Då kommer jag inte få se dem spela på lite mer än ett år, tack vare att jag åker till Japan och missar hela nästa säsong basket. Det är lite synd, jag kommer sakna basketen helt sjukt mycket när jag är där... GAAAH varför vann de inte?!? ;____;

För er som vill läsa mer, läs här.

2 kommentarer:

  1. Synd!

    Du kanske ändå kan glädjas över att Basket är en ganska stor sport i Japan? ;)
    Fast du kanske kommer ha fullt upp med annat. ^^'

    SvaraRadera
  2. Jag kan försäkra dig om att om jag får chansen att spela basket eller titta på basket eller göra något som har med basket att göra i Japan så kommer jag ta den, oavsett vad! :D

    Så jag är jätteglad att basket är en stor sport där :D Hoppas de har någon basketklubb-aktigt på skolan jag kommer hamna på :3

    SvaraRadera