söndag 18 april 2010

Rastlöshet

Idag kände jag en känsla som jag tror att jag inte har känt tidigare i år. Rastlöshet. Jag skulle kunnat hoppa över hela denna dag för jag har i stort sett inte åstadkommit någonting alls. Absolut inget. I stort sett...

Jag sprang en km (det är ingenting), betalade av 10.000 på lånet på Animal Crossing, klarade ett slott på Super Mario bros. Wii, virkade två ben och en arm på munken... Ja. Det är vad jag har gjort på.. ehh.. 12 timmar! Shit vad tiden har gått segt. Jag hoppas att jag slipper dagar som denna i framtiden. Jag klarar inte att göra ingenting, jag föredrar att hålla mig sysselsatt, and I will! :D

Hejdå dryga timmar på Facebook och msn, hejdå! Jag kommer inte sakna er! :D

Nu ska jag göra något. Jag skiter fullständigt i vad det är, så länge det inte har med "sitta-på-en-stol-och-göra-ingeting" att göra! Jag kommer få något psykbryt om jag sitter på denna stol en sekund längre!

Snacka om att tiderna förändras, för några år sedan var detta det enda jag gjorde, och då klassade jag det inte som "ingenting". Sitta framför datorn. Irra runt på BC, titta på anime... Då var det mitt liv. Jag mår så sjukt mycket bättre nu, jag vill då inte byta tillbaka. Inte en chans.

2 kommentarer:

  1. Håller verkligen med dig... Var verkligen en "animenörd" också för några år sen. Trodde också att det var som att jag gjorde nåt, men i verkligheten var det bara tomt och dagarna bara flöt ihop...

    Kul att du mår bättre nu i alla fall! Själv har jag också slutat en del med de dryga timmar som man upplevde så ofta för en tid sen. Och man mår verkligen MYCKET bättre. Känner sig levande.

    SvaraRadera
  2. (obs, skrev kanske verkligen lite för mycket ^^')

    SvaraRadera