tisdag 6 april 2010

Höga klackar

Godkväll!

Jag hann få hela ägg-möbelserien på Animal Crossing i förrgår. Mitt hus är så förfärligt förtjusande äggigt nu! :D Det är ägg och kycklingar från golv till tak.

Igår var jag på Barista med tvillingarna, och Elvira. Väldigt mysigt, vi gick lite på stan också och Gina tvingade mig att prova högklackade skor... Inga små klackar vi snackar om här eller. Mitt huvud fick inte plats i spegeln när jag hade på mig dom xD Men de var faktiskt sköna, men jag skulle aldrig ha så höga klackar på mig längre stunder. Jag stukar fötterna av mig i basketskor, då vill jag inte ens tänka på vad jag skulle kunna göra mot mina stackars misshandlade fötter i högklackat. Uscha. Men det var sjukt snyggt. :D

Det är en låt jag varit smått beroende av på senaste tiden. Nämligen låten All This Time - Maria Mena. Underbar låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar