lördag 23 juli 2011

Basket NM i Sundsvall

Sitter hemma hos farmor och farfar i Stockholm just nu. Utan mobil. Jag har glömt lösenordet till min facebook. Med andra ord: Min enda länk till omvärlden är just denna blogg. Jahapp.

Jag kommer hem till Sundsvall på onsdag om någon nu var intresserad.

Men det som svider mest med att inte ha varken mobil eller facebook är en viss basketmatch.

Nu, från och med idag, lördag, fram tills på onsdag, så spelas NM, Nordiska Mästerskapen, i Basket i Sundsvall. Jag kommer missa varenda jäkla match, förutom Sverige mot Danmark på onsdag kväll. Det svider. Massor. VILL SE JUU!!!

Ikväll är den matchen jag hade sett fram emot mest, nämligen Island mot Sverige. Dels eftersom att mitt favoritlags (Sundsvall Dragons) föredetta coach, Peter Öqvist, numera är coach för Islands landslag + att Johan Pierre och Johan Jeansson (båda spelar i Sundsvall Dragons) är med i Sveriges landslag.

Hur ska jag nu göra för att få reda på resultatet så fort som möjligt?? (;__;) Jag får väl ringa Becka eller hålla koll på Sundsvalls Tidnings hemsida eller nått.

Men gud vad mycket jag saknar en mobil just nu.

/Yoshia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar