torsdag 21 juli 2011

Sommar

Var med mina kära vänner över en natt på en väldigt vacker plats här på jorden.

Mjölk och hembakade kakor.
Sällskapsspel i massor.
Bra film.
Lite sömn.
Massa godis.
Bad.
Båt.
Tre underbara vänner jag saknat massor.

Önskar att jag hade tagit lite bilder med min kamera. Men nu blev det inte så. Det känns att det är sommar nu, det är skönt. Synd bara att den inte varar för evigt. Kan dock inte låta bli att längta liiiite till skolan, mest av nyfikenhet över hur det kommer bli. Ny skola, nya vänner, nya rutiner, nya äventyr. Det blir lite långtråkigt i längden att inte göra något spännande liksom.

Ska jag säga som kom hem från Japan för två veckor sedan.... Håhåjaja. Nu har jag visst suttit still för länge. Vad ska jag göra för spännande till skolan börjar då?


Det är för tråkigt att slappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar