lördag 16 juli 2011

Bikiniproblem.

Badsäsongen är i full gång. Jag grävde fram min gamla bikini från någonstans när det blev dags för årets första dopp förra veckan.

När jag såg den. Jag kände bara "neeej..." Den är nu två år gammal, och det börjar bli dags för en ny!

Sagt och gjort, jag drog iväg till alla möjliga affärer i Sundsvall, men jag hittade inte en enda bikini som kändes "rätt" liksom. Inte efter att ha sett bikinierna i affärerna i Japan. Vilken skillnad alltså. Jag vill också ha en småblommig kjol-bikini!! ;_; Men finns det i Sverige? Nej. Såklart det inte gör.

Har kollat runt lite på ebay idag och hittade några som jag gillar till bra pris, allihopa från Kina. Istället får jag inget grepp om storlekarna, eftersom att de inte skrivit mer än S, M och L... Det säger mig ju mycket. Eller inte.

Vi får se hur jag gör.

Här är i alla fall lite av det jag lyckades gräva fram på Ebay.
Jag är mest för den längst upp av dessa tre, men jag skulle gärna lägga vantarna på vilken som helst av dessa.. Varför köpte jag inte bara en bikini när jag var i Japan det skulle gjort allt sååå mycket lättare!!! (;_;) Lätt att vara efterklok.

/Yoshia

1 kommentar:

  1. Skitsnygga allihopa :D Hoppas det löser sig med storlekarna :D

    Eller förresten inte för jag skulle bli grymt avis på dig xD Finns fan inte en baddräkt i sundsvall som inte får en person över 60 kg att se ut som en potatissäck -.-

    anyhow, lycka till ;D

    SvaraRadera