tisdag 8 juni 2010

Burrrrrr

Sjukt kallt det var idag! Helt fel dag för en cykeltur till Fläsian. Jag hade med mig kameran, men av någon konstig anledning tog jag inga bilder. Men det hände inte så mycket, vi spelade lite brännboll för att hålla oss varma typ. Cykelturen var faktiskt nice, förutom att min rumpa inte är skapt för cyklar, har skitont nu och hade skitont så fort jag satte mig på cykeln. Amanda kan intyga, hon hörde mina klagomål, haha!

Jag hade planerat att bada i havet när jag kom till Fläsian, men jag ansåg att jag frös tillräckligt mycket som det var. Lite besviken var jag. Det löste sig så fort jag kom hem till Amanda och såg vad de hade smällt upp på tomten, haha...

Varmt var det då inte, bevis finns här:

Då har man cyklat någon mil och badat i 13 grader kallt vatten! Meuw~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar