måndag 14 juni 2010

Sommarlov

Nu var det för länge sedan jag skrev något här. Det är ju sommarlov! Jag måste väl kunna bättre än såhär!

Skolavslutning ja. Uscha och Jippie, man vet inte riktigt vad man ska tänka eller känna. Personligen var det blandat, på avslutningen ville jag bara därifrån, så fort jag kom därifrån insåg jag att jag troligtvis aldrig skulle komma tillbaka. Då kom tårarna och jag ångrade att jag stuckit därifrån så snabbt... Hehe... Eller ja, ångrade mig gjorde jag tills jag träffade de troligtvis bästa människorna i min värld, på Haga. Det är sjukt vad de gör med mig! Från att ha storbölat, så träffar jag dem, och helt plötsligt är alla sorger glömda. Fan vad jag hade kul den kvällen. Om ni läser det här, Chrisse, Pelle, Emil, Becka (och Léo på ett hörn, för han har samma inverkan på mig, fast han inte var med oss så mycket den kvällen) Tack för att ni finns.

En lagom suddig bild på alla förutom Becka och LeoEn bild på Léos rygg

Hejdå för nu och ha en trevlig sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar