tisdag 22 juni 2010

Japan är nära nu!

Jag fick idag i brevlådan ett PRELIMINÄRT AVRESEDATUM! Den 19 Augusti är det sagt, men det kan som sagt fortfarande ändras... Aww, inte långt kvar nu, längtar~

Jag fick även ett schema för det 9 dagar långa EF Language and Culture Camp (som jag ska gå på innan jag åker till min värdfamilj). Där stod det att vi kommer få åka till Akihabara och till Tokyo Tower!!! Yaay! :D:D Fler aktiviteter planerade är Karaoke, "Cooking lesson - Learn how to make Japanese Curry for lunch" och "Basic Curry Instruction" xD samt massa Japanska lektioner, små utflykter, filmer m.m.

Var på Birsta igår, väldigt mysigt! Köpte massa, men bara en grej till mig själv faktiskt:


Ikväll ska jag tälta. Låt oss hoppas att det inte regnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar