onsdag 16 juni 2010

Nu ska det tränas!

Här skulle man springa och så sabbas det delvis av två feta blåsor under fötterna. Tack. Ska köpa nya skor inom en snar framtid nu i alla fall. Och skavsårsplåster.

Nu har jag ju inte uppdaterat på fem dagar, vad dålig jag är ibland, haha.

Nåå, har fått gjort några av dessa "måste göra innan jag åker" sakerna i alla fall. Ni får det i punktform.

  • Minigolf (jag kom näst sist och sist, haha)
  • Tecken med Becka, Mickis och Evy (jag och becka förlorade igen, vi har inte vunnit en enda gång xD)
  • Skaffat gymkort och använt det!
Yes, i förrgår stack jag och Becka iväg till Friskis och Svettis och skaffade gymkort. 400 kr för hela sommaren, varav 100 kr bara var en medlemsavgift. Billigaste stället i Sundsvall i alla fall! Rätt stor skillnad från förra gymmet vi fick kort till av Saints, tills de gick i konkurs. Våra gymkort på Helex drogs ju då in. Så nu har vi gått från det dyraste gymmet i stan till det billigaste!

Det finns både fördelar och nackdelar. De spelar i alla fall mycket bättre musik på Friskis, vi hörde både Evanescense, Green Day, Good Charlotte m.m, till skillnad från Helex som bara spelade konstiga remixer på kända poplåtar. Så yay! Och nu har jag träningsvärk i varenda muskel eftersom att jag är helt usel på att stretcha!

Ha det bra~

4 kommentarer: