onsdag 30 juni 2010

Dag 2

Idag hittade jag ett däck på havets botten. Och min 3:dje keps, en jacka och en stor vante. Det var väldigt spännande att gräva upp det där däcket som var halvt begravet i blålera, var fullt med alger och låg precis tillräckligt långt ut i vattnet att det skulle börja sippra in vatten i mina stövlar, som för övrigt är två storlekar för små, heh.

Jag skall inte klaga! Efter två dagar gillar jag faktiskt mitt jobb! Jag träffade chefen för första gången idag, eller jag har sett honom förut, men det var första gången jag träffade honom som min chef. Det verkar som att det kommer bli bättre betalt än jag först trodde, höhö.

Nej, när jag cyklade till jobbet i morse så kände jag t.o.m att det skulle bli riktigt roligt att få stå och plocka skräp. Tro det eller ej. Jag ser faktiskt lite fram emot imorgon när jag ska få gå ut i skogen och i vattnet med min enda arbetskamrat, Léo, i mina nyköpta gummistövlar (skulle inte klara en timme till i de som var 2 storlekar för små...) och med min skräpplockare som jag måste ge ett bra namn snart. Förslag? xD

Har även köpt en ny cykelhjälm och en kalender, förutom stövlarna. Bilder kommer kanske senare.

Ha det bra~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar