söndag 27 juni 2010

Tecknet

Alltså, som alla vet så förlorar jag och Becka alltid på Tecknet när vi spelar mot Mickis och Evy. Idag ska denna onda förbannelse som ligger över mig och Becka hävas!

Eller ja, okej, jag ska snart springa över till Becka för att Mickis o Evy vill ge oss ännu en chans att vinna. Önska oss lycka till!

För övrigt har jag börjat glo på en ny anime nu såklart. True Tears heter den. Titeln känns lite ostig sådär, men folk säger att den är bra och hittills verkar den helt okej. Tar nog inte så lång tid att se klart den, hehe...

3 kommentarer:

  1. True Tears är ganska bra, personligen skulle jag inte kalla den cheesy.

    Dock kan den vara lite småseg till och från - dock så tycker jag att de fantastiska bakgrunderna förlåter för det. :p

    SvaraRadera
  2. Jag sa aldrig att serien i sig är cheesy, bara titeln :D True Tears liksom, hur låter det? xD

    Har sett 7 avsnitt nu, den är mer än bra hittills! :D Drama <3

    SvaraRadera
  3. Aha, trodde du skrev att vissa säger att den är ostig. Min syn är inte vad den var. D:

    SvaraRadera