onsdag 23 juni 2010

Tält

IDAG köpte jag skorna! Så, nya springskor som förhoppningsvis kommer göra så att det slutar komma blåsor och skavsår och andra otrevligheter på mina fötter! :D

Ja, här sitter jag pigg som vanligt. Konstigt, med tanke på att vi tältade igår natt på Leos tomt. Vi "sov" 5 stycken i ett 2-3 manna tält. Det gick, vi var skeptiska från början, men tillslut lyckades vi tränga in oss i tältet och sedan var ju rörelsemöjligheterna smått begränsade (jag kunde knappt vända mig från ena sidan till den andra utan att smälla till någon på vägen).

Det skummaste var nog att jag och alla förutom Becka inte blev trötta! Jag brukar kunna hålla mig vaken länge om jag håller igång och gör saker, typ leker som jag gör på konvent, men det här var första gången som jag kunde ligga ner i stort sett hela natten och bara prata utan att somna eller ens känna mig trött. Klockan 6 gav vi upp och somnade. 3 timmar senare var dagen igång och vi åt frukost och gick hem. Jag kände mig rätt pigg då också konstigt nog, men jag var säker på att jag skulle vara död typ nu, men icke! Jag håller ögonen öppna och jag behöver inte ens anstränga mig!

Vi såg en film också. The Men Who Stare at Goats.



Becka somnade, de andra tyckte väl den var sådär... Jag gillade den! Mycket! Ingen ny favorit kanske, men helt klart över förväntan!

Ha det bra~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar