måndag 28 juni 2010

Crow Song

Det otroliga inträffade. Jag och Becka vann Tecknet! OMG!

Jaja, jag har sett klart True Tears. Har funderat över de recensionsliknande inläggen om anime, vet inte hur många som är intresserade, men jag tänkte att det skadar ju inte direkt att jag skriver dem. Det är väl bra att jag reflekterar lite över det jag ser och skaffar mig en åsikt liksom, inte bara tittar på en anime för att sedan rycka på axlarna, radera den ur minnet och se nästa. Kan ju vara kul att gå tillbaka senare för att läsa och fräscha upp minnet lite om en anime också. Ja, så jag kommer fortsätta skriva dem för min egen skull, oavsett om folk är intresserade eller inte :) Är ni inte intresserade är det ju bara att låta bli att läsa just det inlägget! :D

Var o spela basket idag ute i värmen. Samtidigt som det var lite för varmt för att spela i min mening så var det himla skönt och kul att spela igen, var ju typ två veckor sedan jag rörde en basketboll nu, har bara sprungit och sprungit och sprungit för att hålla igång konditionen, haha...

Har börjat virka en tomat nu också. Köpte garn till en tomat och ett grönt äpple idag, samt två nya virknålar i olika storlekar. Så nu ska det virkas igen! Och så ska jag komma ihåg att ta kort på min skapelse innan jag ger bort den, glömde ju det med både munken och bananen, haha. Får kanske chans att knäppa o lägga upp senare, men men :D

Har börjat titta på ännu en ny anime nu, Angel Beats! En relativt ny anime och den verkar himla bra också! Första avsnittet i alla fall, och folket som ligger bakom animen är ju lite av mina favoriter, så jag har höga förväntningar på den här! Lite för höga kanske, haha...

Ni får en "live" version av Crow Song - Girls Dead Monster från animen Angel Beats! Jag gillar den.



Nu ska jag ut och springa, igen...

Ha det bra~

3 kommentarer:

  1. Ha inte för höga förhoppningar på Angel Beats - du kommer bara bli besviken då... tror jag. D:

    Till svar på まなざし posten (svarade där först men den accepterades väl inte eller något annat strul)

    När är du i Stockholm? ^^

    SvaraRadera
  2. Jo, Tsukasa-san varnade mig också ju .__. Så ja, försöker dra ner förväntningarna lite...<.<
    Men himla bra musik iaf <3 OP:n är kärlek, den har åkt in på ipoden, det gjorde den för länge sedan haha ;)

    Jag vet inte exakt när jag kommer, men det blir i slutet av Juli nån gång.^^ Hoppas du är hemma då :D

    SvaraRadera
  3. Haha, fast Tsukasa blev mer besviken än vad jag blev. Fast jag hade inte superförväntningar då den bara var 13 episoder. Maedas manus funkar inte på 13 episoder. ._.

    Ajsing D:
    I slutet av Juli åker jag till Thailand. D:

    Fast om du kommer till Stockholm innan 25:e så äre bara slå en pling! :o

    SvaraRadera