måndag 17 januari 2011

Flower Park

Den 30/12 hade jag och min kompis Moe och hennes familj bestämt oss för att ta en tur till Ashikaga Flower Park. På våren, hösten och sommaren är det fullt av fina blommor där, men på vintern är det för kallt för blommor, men stänger de ner stället för det? Nej, de sätter upp något som är väldigt populärt kring jul här i Japan (och det närmaste jag kommit julpynt tror jag) nämligen något de kallar för "Illumination".

Vi åkte dit på kvällen lagom tills det blivit lite mörkt, shit vad kallt det var, men oj vad vackert! Se själva. BILDBOMB!
/Yoshia

2 kommentarer:

  1. Shit vad häftigt! :D det är synd att det inte finns nåt liknande i Sverige! :(

    Gillar dina öronmuffar! XD <3

    Kram på're :D

    SvaraRadera
  2. Mm, visst är det! Borde finnas, skulle varit ännu finare med snö på marken :(

    Tack, jag gillar dem med ;D

    Kramiiis :D

    SvaraRadera