söndag 23 januari 2011

Nyår (del 3) Bowling

Istället för att träffa släkten vid julafton, så träffar de här i Japan släkten kring nyår. Vi åt maten jag visade i förra inlägget tillsammans och spelade Wii Party, ett halvkul tv-spel till Wii. Det var trevligt, sedan åkte alla och bowlade tillsammans, och spelade Air Hockey och sånt. Det är ingen speciell tradition de har, det där med bowling, det var bara så att min värdpappa fick plötsligt en väldig lust att Bowla, och eftersom att ingen hade något emot det, så blev det som det blev. Visst, jag var typ sämst på bowling, alla var ju jättebra, grymt förvånad jag blev! (Förutom Dai som var ungefär lika dålig som jag.. xD ) Air Hockey förlorade jag också, men jag hittade något jäteroligt spel där man skulle slå så hårt och snabbt man kunde på mullvadsliknande saker som stack upp ur hål :D Det var jag bäst på trots att det var första gången jag spelade! (vi låtsas inte om att det finns något som heter "nybörjartur", föredrar att kalla det talang~)

Tycker bilden sammanfattar dagen bra, speciellt om ni slänger ett öga på hur många käglor som fortfarande står upp bakom mig~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar