onsdag 16 februari 2011

Husdjur

Detta inlägg tillägnar jag min jättesöta lillasyster hemma i Sverige! Eftersom att hon älskar djur och tidigare bad mig att visa upp husdjuren i detta hus, så tänkte passa på att göra det nu!

Vi kan ju börjar med hunden, Tomii. Han bor i sin hundkoja utanför huset där han verkar trivas rätt bra.Sedan har vi katten, Torami. Hon bor i Dais rum där hon gillar att riva sönder saker och putta ned saker från hyllor, speciellt mitt i natten. Hon var sjukt svårflörtad, men nu är vi rätt bra kompisar!
Sist och minst har vi kaninen, Chai. Hon bor i en bur i Megus och mitt rum. Hon är tack och lov tyst, säger inte ett knyst, men oj vad hon kan stinka ibland!Ha det bra~ Om det är något mer ni vill veta om husets sötnosar så är det bara att fråga!
/Yoshia

1 kommentar:

  1. Haha, hundkojan ser mer ut som en lekstuga...? Oh vilken söt kanin! (katten med.. men Japaner är ju galna i katter så det var kanske väntat att de hade katt)

    http://sakuradesu.blogg.se/

    SvaraRadera